27 August 2009

Lieyana & Aini

Bismillahirrahmanirrahim.....
Kali ni cuma nak berkongsi Gambar konvo Lieyana & Aini tp versi outdoor (ada ker ha versi outdoor????korang tak penah dengar?aku pun tak pernah gak..)wakakaka..Gambar ni pun ambil lepas waktu pejabat..Berkejar gak la sebab hari nak hujan kan..alhamdulillah selesai gak akhirnya...Diaorang ni sebenarnya teman sepejabat aku gak..kira bos-bos aku la...Tahniah la kat u all yer..dah selamat menerima ijazah masing-masing...So,layan jer la apa yang ada yer...

3 comments:

  1. em...rasa mcm biasa nampak je diorg berdua nih...

    ReplyDelete
  2. a'ah ler...bos baru masuk keje..baya adik2 lg...

    ReplyDelete