16 April 2009

Pengumuman....


bismillahirrahmanirrahim...

Setelah beberapa lama sembunyikan benda ni akhirnya terbongkar jua rahsia..wakakaka..padan muka aku...kantoi la plak..dah coverline mcm2 da..tp ntah sape bw mulut akhirnya pecah la rahsia..x perla,ape nak buat...terima la seadanya...adalah dengan ini sya penyimpan besar mohor raja-raja mengumumkan bahawa saya Afrizal bin Aminin telah pun bertunang...wakakaka..(ayat poyo gile)..bg yg blm tau mmg terkejut la...mcm2 kn soal siasat..nk m'elak x boleh dah...tp mungkin dah smpi ms aku kot..insyaallah mudah2 ada jodoh antara kami....amin...so nk tau saper orgnya ker....tgk jer la gambar yang ada ni...hehehe....






4 comments:

  1. en Rizal! Selamat Bertunang! Kenal aku tak?

    ReplyDelete
  2. cantik lina.. tahniah dari kak sue yer..mm tak sabar nak tunggu jemputan nih... :)

    ReplyDelete