23 September 2009

Kerja di hari raya,hari raya kena kerja...

Bismillahirrahmanirrahim...

Apa la nasib kan..orang lain masih lg beraya aku dah kena keje..wakaka..padan muka aku..nasib baik hari ni jer..buatnya kena keje terus sampai jumaat boring yang teramat sangat..dah la opis kosong tak dak orang..beraya sakan la diaorang ni..puasa cukup ker nak raya lama-lama weh..hehehe..Takpe,biar puasa tak cukup janji raya habis-habisan...wakakaka...Takpe,esok boleh sambung beraya lagi..ramai lagi umah sedara-sadara, makcik-pakcik tak pegi lagi..insyaallah esok sempat lagi nak pegi..dah la banyak sangat la pulak mengarut, gambar-gambar raya tunggu la next week aku update eh...calloo mere betty....
* :- Gambar ni takde kena mengena dengan kerja pun..saja aku nak letak..Aku shot dengan telefon bimbit semasa dalam perjalanan balik ke rumah lebih kurang waktu maghrib hari raya ke-2...

2 comments:

  1. pakai kamera hanphone pun dapat gambar camni? mesti handphone canggih ni.

    ReplyDelete
  2. xde canggih la..biasa jer..main tekan jer..atas motor kn..malas nak berhenti..hehehe

    ReplyDelete