03 March 2010

AZRUL AZIZI & FAREZZA I 20.2.2010

Bismillahirrahmanirrahim....

Rajin plak mengupdate nampaknya..tengah da masa nak update tu yang rajin tu..hehehe..kali ni entry pasal Majlis Perkahwinan Azizi @ kecik dan pasangannya Farezza yang berlangsung di Kg. Sri Tiram Jaya, Tg. Karang..kali ni aku shoot bersama atong dan bajak (bukan nama sebenar)....hahaha...Meriah sungguh la lebih-lebih lagi dengan kehadiran geng-geng dari LEWER crew yang rajin-rajin semua..siap ada uniform lagi tu...(aku punya uniform jangan lupa weh)..hahaha..Yang paling menariknya masa nak tabur gula-gula siap lepaskan 2 ekor merpati putih sebagai simbol ape ntah..ada la maksudnya tu....besh2..hehehe..cukup la mengarut ni..layan jer la gambar persandingan dan outdoor diaorang ni..








antara geng-geng LEWER crew yang hadir....

Credit to Bajak sbb candid gambo aku tgh shoot atas pokok..nasib tak jatuh...hahahaha

2 comments:

  1. Wah smart arrr...akhirnya..teknik makin bagus ler beb. Kat akademi nih ada anjurkan kursus adobe photoshop n photografi...huh arap2 suatu ari nanti aku boleh attend kursus tuh...jeles nih tgk gambo cun2

    ReplyDelete
  2. ada ker weh..klu ada bg tau la..nak gak aku ikut..blh belajo lg...hehehe..

    ReplyDelete