10 May 2010

IWAN & IEBA I PARIT SULUNG , JOHOR I 1 MAY 2010

Bismillahirrahmanirrahim...


Setelah beberapa lama memeram blog ni akhirnya sempat nak update skit majlis perkhawinan Iwan & Ieba yang telah selamat berlangsung di Parit Sulung Johor..Majlis yang meriah,gempak,mantap,pakej la yang sewaktu dengannya..Kat majlis ni gak Pertama kali tengok pengantin kena tol..nak tak nak bayar jer la..cuma tol ni tak de resit jer..hehehe..tak nak citer banyak tgk jer la ape yang ada..tahniah buat pengantin yang sporting dan gile2..(bukan gile k) TQVM gak buat sham yang banyak membantu aku mengcover pada hari tersebut..Aku up skit utk kengkawan yang tak dapat hadir majlis di Johor ni..nak tengok semua tunggu album yer nnt..
Ayu jelita wahai si Dara

Debaran sang mempelai menanti saat di ijabkabulkan... Ha,ni tengah bayar tol la ni..bayor jer la nak duduk atas pelamin punya pasal...hahaha
Horey.......itu agaknya yang diperkatakan oleh pasangan ni..


yang,kontrol ayu..diaorg amik gambar kita ni...kata si suami kepada isterinya...


p/s: nantikan entry majlis sambut menantu yang berlangsung dalam gerimis mengundang di Sri Tiram Jaya Tg. Karang..

11 comments:

  1. nice pic.. good job! jgn lupa siapkn entry gerimis mengundang tu.. hehe

    ReplyDelete
  2. Rita Razif-TQ beb..entry gerimis mengundang yang memang mencabar...tggu...hahahaha

    ReplyDelete
  3. mcm suspens jer entry tu nnt.. ngeee! baru gerimis kn.. nsb baik x banjir.. eita pn smpai tersesat2.. dh brp lama x gi sana.. huhu

    ReplyDelete
  4. Rita Razif- ha,tau x per...mmg suspen la weh..tggu..ape da boleh sesat..nampak sgt dah lama tak dtg..Tgk aku walau tak selalu pegi umah iwan tu x sesat pung..huhuhuhu...

    ReplyDelete
  5. nice editin'..tqvery2 much atas komitmen yg diberi..big thumb 2 both of u bro..=)

    ReplyDelete
  6. nieba - ups,pengantin nampaknya..hehehe..tqvm atas kerjasama yg diberikan walaupun dah keletihan kn posing sakan..hehehe..

    ReplyDelete
  7. ain-xde?pg mana plak..hehehe

    ReplyDelete
  8. huhuhu... bijak... bijak... sgt bijak...

    ReplyDelete
  9. lepas gerimis mengundang tggu edisi pengantin banjir lak yee....

    ReplyDelete
  10. majot-mestila bijak weh..hahahaha...
    anontmous-hahaha...klu pengantin banjir lain la plak kisahnya nnt...hahahaha

    ReplyDelete